Kahverengi göz makyajı: Kahve gözlüler için makyaj tavsiyeleri

Kahverengi göz makyajı nasıl yapılır? Kahve renkteki gözleri ortaya çıkarmak için mavi tonlar kullanıldığında çok hoş bir görüntü elde edilmiş olduğu gibi bakışları da son derece çekici gösterir.

Janet Jackson ve Jennifer Anniston’un makyözü BJ Gillian.  “Zengin bir kobalt, parlak bir gök mavisi veya uçuk bir bebek mavisi kullanabilirsiniz diyor.” Işıltılı bir mavi renk seçerseniz, daha çoşkulu görüntü için, gözünüzün alt tarafını koyu bir mavi kalemle çizerek, kalemin üzerine açık renkteki farı sürün. Haki ve kahverengi tonları kullanarak daha doğal bakışlar elde edebilirsiniz.

Bu içerik kahverengi göz makyajı, kahverengi göze makyaj, kahverengi gözlere makyaj, kahverengi göz makyajı nasıl yapılır, kahverengı gozlere nasıl makyaj yapılır, kahverengi gözlerin makyajı, kahve gözlere makyaj, kahverengi göz kalemi, koyu kahverengi göz makyajı, kahverengi göze nasıl makyaj yapılır, kahverengi gözler için makyaj, kahverengi göz, kahverengi göze makyaj nasıl yapılır, açık kahverengi göz makyajı, kahverengi makyaj nasıl yapılır, kahve göz makyajı, kahverengi gözler için göz makyajı, kahve tonlarında makyaj, koyu kahverengi gözlere makyaj, kahverengi gözlere uygun makyaj konularını barındırır.
Okunma: 37.834

Benzer İçerikler

42 Yorum

  1. hilal 20 Şubat 2009 @ 10:43

    bence haki ve kahve tonları kahve gözleri doğal değil yorgun ve çökmüş gösteriyor ve iki yakın rengin birbirini boğduğunu düşünüyorum. benim bildiğim makyaj gözleri ön planaa çıkarmak için yapılır. birbirini boğan iki renk nasıl güzel ve doğal görünebilir ki.

  2. sedef 01 Mart 2009 @ 20:01

    bu konuda arkadasimiza katiliyorum bende kahverenli gozluyum ama banada mavi tonlari hic yakismiyor

  3. gözde 12 Mart 2009 @ 16:27

    kesinlikle kahverengi gözlüler için kahve tonları hiç ideal değil…

  4. gamze 16 Mart 2009 @ 22:13

    ben maviyi tonlamalarla kullanıyorum gerçekten güzel görünüyor ama kahverengi boğuyor gözleri soluk gösteriyor

  5. nurcan 17 Mart 2009 @ 15:52

    evet bence de kahverengi gözlüler için kahvrengi kalem soluk gösterir. ben siyah kullanıyorum. gayet de güzel oluyor.

  6. dilan 18 Mart 2009 @ 23:16

    ben siyah göz kalemi kullanıyorum göz rengimi tam ortaya çıkarıyor, bence de kahverengi kalem hoş durmuyor.

  7. tugba 11 Nisan 2009 @ 21:55

    kahverengi göze sahip olanlar kesinlikle mavi tonu kullansınlar gözü daha dolgun gösteriyor

  8. meryem 14 Nisan 2009 @ 17:32

    bende mor ve lila renkleri tercih ediyorum.mavi bana yakışmıyor.

  9. Anonim 18 Nisan 2009 @ 23:29

    kahverengi göze mavi renk hiç yakışmıyor bence, yeşil daha iyi gidiyor en iyisi siyah göz kalemidir..

  10. IRMAK 24 Nisan 2009 @ 19:43

    benim de gözlerim kahve rengi ama yesil, mavi, siyah en iyi giden renkler kahve rengiye :p bir de gümüs rengi de güzel duruyor, can alıcı gibi güzel onu da deneyin 😉

  11. DEMET 30 Nisan 2009 @ 20:21

    kahve gözlere seftali tonları pembe ve yesil renkler gider mavi asla güzel göstermez. siyah kalemde kullanılabilir göz altına ise mavi yada yesil kalem kullanın ama mat olan kalemler deil parlak gösterenleri tavsiye ederim deneyin 😀

  12. su 09 Mayıs 2009 @ 12:31

    kahverengi gözlere kesinlikle açık renk tonları gidiyor gök mavisi pembe tonları

  13. yasemin 09 Mayıs 2009 @ 23:45

    teninizin rengide önemli tabiki bende kahverengi gözlerim var ve mavi çok yakışıyo yani teninizin rengide çok önemli zaten bunu söleyenlerde bu işin ustaları

  14. rüyam 10 Mayıs 2009 @ 22:43

    bencede kahverengi göze mavi ve tonları, gri gümüş rengi far yada kalem yakışıyo ama bunlar parlak tonlarda olmalı ki daha hoş dursun.açıkçası benimde gözlerim kahverengi fakat günlük hayatta çok makyaj yapmadığım için siyah kalemlede gözlerimin rengini çıkarabiliyorum:D siyah kalem en süperi ve en basiti bence:)

  15. ece 19 Mayıs 2009 @ 17:25

    hepiniz haklısınız arkadaşlar teşekkürler

  16. asude 08 Haziran 2009 @ 20:09

    kahverengiye mavi pembe yeşil siyah süper oluyor ama dier renkler gerçekten boğuyor eğer canlılık istiosan gözünün alt kısmına sürmeyi deneyin daha güsel oluo açık bir renk çok güsel gider ben hem esmer hemde koyu kahverengli gözlüyüm ben uyguluorum sizde deneyin

  17. kardelen 17 Haziran 2009 @ 11:38

    benim temmuz 12 de düğünüm var.esmerim koyu kahverenginde gözlerim var ama nasıl bir gelin makyajı olacak bilemiyorum.gözlerime hangi renk farlar uygulamalıyım.lütfen bana yardım edin

  18. zeynep 23 Haziran 2009 @ 15:58

    benimde gözlerim kahve mavi tonlar çok yakışıyor

  19. eslem nur 24 Haziran 2009 @ 18:53

    mavi kalem ile cizdikten sonra gozumuzun üstüne acik mavi ile acik yesil karisimi cok guzel bir gorünüm kattigini düsünüyorum

  20. Dilara 26 Haziran 2009 @ 10:03

    gözlerinin nuru büyükse yeşil far çok yakışır

  21. melek 26 Haziran 2009 @ 10:09

    üffff yaaaaa bizim işimiz gerçekten pskolojik takıntılaştık. bu yüzden bir taraftan düzeltiyor diğer taraftan yıkıyoruz. önce kendimizi doğal olan halimizle beğenmeliyiz o ışık yüzümüze yansımalı,sonrası geliyor.

  22. aslım 29 Haziran 2009 @ 00:05

    ben genelde mavi ve gri tonları kullanıyorum çok hoş ve çekici oluyo bence..gri kalemin üstüne hafif mavi sürüorum ama gözümün altına sürüorum..deneyin bencee

  23. ÇİĞDEM 11 Temmuz 2009 @ 10:27

    Bende kahverengi gözlüyüm gerçekten mavi,uçuk mavi ve gri parlak tonlar kullandığım zaman gözlerim çok çekici görünüyor.bende bu durumdan hoşnutum yani.siyah kalem çekip üstüne yeşil kalemle geçtiğim zamanda gözlerim ortaya çıkıyor deneyin bence…:D

  24. pınar 13 Temmuz 2009 @ 14:05

    bende kahverengi gözlüyüm gerçekten tenin rengi cok önemli buyüzden turkuvaz mavisi ve diger tonları siyah kalamle cok yakışıyor hatta kahverengi kalem bile iyi oluyor :)

  25. candan 13 Temmuz 2009 @ 20:21

    bnde kahve gözlüyüm koyu kahverengi kalemi sürsem farıda yeşilmi acaba yada siyah kalem sürüpte farıda mavimi sürsem karar veremedim arkadaşlar siz söyleyin tenimde beyaz

  26. DERYA 17 Temmuz 2009 @ 17:28

    kahve göze pembe mavi ve kahve tonlarını hiç yakıştıramıyorum.kalem olarak siyah ve yeşil süper oluyo.yeşil rengide hiç sevmezdim.düğünümde kuaförüm bana sürpriz yapıp yeşil far sürdü.gözlerime inanamadım.müthiş yakışıyo ve gözlerim elaya dönüyo yeşil sürünce.

  27. ZeyneP 18 Temmuz 2009 @ 13:54

    Ben kahverengi gözlüyüm kahve gözlülere koyu yeşil asker yeşili çok yakışıyor bakışları güzelleştiriyo adeta siyah göz kalemi de yakısıyor altınada gri sürünce siyah-gri süper oluyor ama mavi ve kahverengi hiç yakışmıyor sevmiyorum gitmiyor o renkler kahve göze..

  28. GÜLİSTAN 09 Ağustos 2009 @ 21:26

    ben 16 yaşındayım kuaförde 2 sen calıştım bence gözü hoş gösteren siyahtır altına aydınlatma olarak mavi ama koyu degil parlak mavi gözler ozamn çok hoş durur beden sölemsi bide esmerlere altın sarısı çok güzel durur far olarak gözün altınada sürebilirsiniz parlatıcı olarakta parlak altın sarısı ama belli olmıyacak şekilde deneyin ve yorumları bekliyorum

  29. gülçin 20 Ağustos 2009 @ 23:31

    ben koyu kahve gözlüyüm mavi uçuk mavi siyah ve simli yeşil gözlerimi çekici gösteriyor tavsiye ederim

  30. aylin 07 Temmuz 2010 @ 10:54

    bencede kahverengiye hiç mavi olurmu???

  31. eliff 11 Temmuz 2010 @ 22:46

    benim gözlerim elaya benziyor biraz yani açik kahve gibi birsey hangi makyaj türü daha çok yakısır acaba?

  32. naz 20 Temmuz 2010 @ 12:22

    bende kahve gözlüyüm siyah süper oluyo kahve tonları boguyo

  33. güneş 20 Temmuz 2010 @ 12:25

    bence yakışmıyo özellikle kahve tonlar

  34. melisa 23 Temmuz 2010 @ 13:09

    bende kahverengi gözlüyüm mavi ve simli açık pembe çok yakışıyor kahve yakışmıyor kıyafetime uydurmaya çalışıyorum olmuyor

  35. kübra 15 Ağustos 2010 @ 16:42

    kızım rimel çek gözüne arka kapağada yeşil yapp çok hoş oluyo erkekler gözünü alamıyo

  36. eylül 17 Eylül 2010 @ 14:11

    benim gözlerim kahverengi ve ben genelde kahverengini göz kapağının üzerine özellikle kenarlarına gözlerimin alt kısmına ve kiprik altlarınada yeşil kullanıyorum.çok güzel oluyor.bence gözü güzel yapan özellikle BAKIŞLARdır.bakmayı bilince makyajsız da olsa güzel görünür.

  37. kübra 05 Aralık 2010 @ 12:16

    valla hanımlar siz bu konuda baya uzmanlaşmışsınız helal size benim gözlerim açık kahve elaya yakın tenim de beyaz siyah rimel ve ışıltılı mavi far çok güzel duruyo ama bakışlarda önemlidir tabii

  38. doğa 02 Ocak 2011 @ 19:41

    sizce nasıl olmalı makyaj

  39. esra 18 Ocak 2011 @ 13:38

    benım gözlerim acık kahve,ama koyu ve acık mavi cok ıyı gıdıyo gözüme gercektende…

  40. rüya 16 Temmuz 2011 @ 12:48

    bence deniz mavisine yakışır kahverengi

  41. dilan 17 Temmuz 2011 @ 21:16

    benim çok koyu kahve ben yeşil rengi tercih ediyorum bana çok güzel gidiyor

  42. ebru 16 Eylül 2011 @ 14:47

    bencede yeşil çok güzel oluyo.gözü ön plana çıkarıyo…

Lütfen yorumunuzu yazın

Dikkat!

Sitemizdeki sağlık yazıları sadece bilgilendirme amaçlıdır. Tedavi için hekime başvurunuz.